Administratie

Wij hebben jarenlange financiële ervaring. Met het ordenen, het bijhouden, het invullen van formulieren en met de financiële afhandeling na een verandering in de persoonlijke situatie.

1. Eenmalig op orde brengen

Kent u dat ook? Er komen allerlei brieven en facturen binnen waar u iets mee moet, maar op de een of andere manier lukt dat niet en belandt de post op een grote stapel. De chaos wordt zo groot dat u door de bomen het bos niet meer ziet. Vanuit onze financiële achtergrond kunnen wij u helpen om structuur aan te brengen. En als u het fijner vindt dat wij u structureel helpen om de boel op orde te houden, dan is dat geen enkel probleem.

2. Ondersteuning 'op orde houden'

Wordt het lastiger om uw administratie op orde te houden en het overzicht te bewaren? Wij helpen u graag.

3. Invullen formulieren

Er zijn zoveel formulieren die ingevuld moeten worden: huur- en zorgtoeslag, aanvragen vakanties, verzorgingshuizen, wijkverpleging, declaraties voor zorgverzekeraars et cetera. Ziet u daar tegenop, bel ons dan gerust.

4. Algemene correspondentie

Naast de verplichte formulieren en bankzaken blijft vaak ook de gewone correspondentie liggen. Een anzichtkaart naar jarige familieleden of vrienden of de beantwoording van uw e-mail. Wij kunnen u daarin uitstekend ondersteunen.

5. Administratieve afhandeling

Als er een verandering in uw (gezins)situatie optreedt, betekent het helaas ook dat er vaak een enorme rompslomp aan administratieve handelingen aan vastzit. Bij een blijvende opname in een verpleeghuis komen bijvoorbeeld nogal wat handelingen kijken, zoals het opzeggen van de huur , het stopzetten van eventuele huurtoeslag, verhuizen en het versturen van adreswijzigingen. Ook na een overlijden moet het een en ander worden afgehandeld. Wij kunnen een deel van die zorgen van u overnemen.